Sunday, October 18, 2009

Imtihan nihayah...berjuanglah hingga ke akhirnya..


Salam ukhwah fillah duhai mujahid dan mujahidah...lama dh rasa nyer ana xupdate blog ni..huhu...Namun,di kesempatan ini,hati kecil terdetik untuk update blog kesayangan ni..Pejam celik kejap jea jn..dh nk hbis sem da,exam pum dh nk mula..rasa tkut pum ada jgk,huhu..Tp hati tetap berdoa padaNYA..Ya ALLAH..tetapkanlah hati hambaMu ini untuk menghadapi setiap cabaran dan dugaanMU..
Memang xdinafikan lagi, setiap kali nk exam mesti akan timbul nyer dugaan dariNYA untuk menguji hambaNYA. Lumrah kehidupan, setiap yang berlaku ada hikmahnya..Hubungan dengan ALLAH, ibu dan ayah, sahabat handai perlu dijaga, tp sejauh manakah kita tuk menilainya dan menjaganya?? Dengan doa dan sabar sahaja yang mampu mencegah nyer daripada terus lalai mengikut kata hati semata-mata.
Di kesempatan ini, ana memohon ampun dan maaf tuk semua sahabat di atas salah dan silap sepanjang kita menjalinkan persahabatan..Moga kita sama2 memanjatkan doa dan hidayah agar diberi KEJAYAAN dan KETENANGAN sepanjang melayari hidup di bumi ALLAH ini..amin ya Rabbal a'lamin..

0 comments:

Post a Comment

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template